Mosselen van goede afkomst

Een begeleide fotowandeling rond overtuigend zakelijk communiceren

> meer info

Uit het juiste vaatje tappen, graag

BetaalbaarDesign

Het was even opkijken, die advertentie die sprak van een volrijpe pils met schakeringen van mango en passievrucht. Mij lijkt het dat de tekstschrijver uit het verkeerde vaatje heeft getapt, want hij spreekt eerder de vinoloog dan de pilsliefhebber aan. Tenzij het natuurlijk gaat om een pils met een fruitige afdronk, een pils die mondvullend breed is met een verleidelijk sappige frisheid.

Ziet u het al voor zich, de advertentie voor een rood wijntje met een krachtige schuimkraag?

Het is als met dat betaalbaar design. Verkeerd adjectief en dus verkeerd argument. Want design kan beter strak of puur zijn. Zoals een villa beter exclusief dan gerieflijk kan zijn. Dat moet ik de makelaar van die villa een paar straten verder toch even zeggen, als ik hem nog eens tegen het lijf loop in onze genotvolle stamkroeg.



Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s