Mosselen van goede afkomst

Een begeleide fotowandeling rond overtuigend zakelijk communiceren

> meer info

Nieuw boek over klachtencommunicatie: LEON lost het op

Cover_Klachtencommunicatie_web

Eerlijk gezegd: we zijn ze liever kwijt dan rijk, klachten. En over het cliché dat klachten kansen zijn, denken we soms ook het onze. Een klacht is immers een signaal dat de relatie met een klant om een of andere reden verstoord is en dat vinden we niet prettig. Maar gelukkig geeft die klant ons met zijn klacht ook het signaal dat hij aan de praat wil blijven met onze organisatie. Daar zit de kans uit het cliché dus.

In de pocket Klachtencommunicatie (uitgeverij Politeia), die ik samen schreef met Karla Blomme (ombudsvrouw van de stad Antwerpen ) en Jef Raeymaekers (Ampersandt), lees je hoe je best reageert om de relatie met de klant te herstellen. Het boek is opgebouwd rond de LEON-strategie, wat staat voor Luisteren, Erkennen, Oplossen en Nazorg.

Klachtencommunicatie zet eerst inzichten rond klachten en klachtenbehandeling op een rijtje. Daarna krijg je tips om schriftelijk en mondeling op gegronde en niet-gegronde klachten te reageren. Tot slot vind je nog specifieke klachtencases.

www.politeia.be



Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s